skip to Main Content

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja urejajo pravice in obveznosti obeh pogodbenih strank, to je podjetja Neu Zilli d.o.o., (v nadaljevanju ponudnik) in kupca izdelkov in/ali storitev (v nadaljevanju kupec). Splošni pogoji poslovanja podjetja so sestavni del vsake pogodbe, ponudbe oz. predračuna. Ponudnik je lastnik in upravljalec spletnega mesta. Spletno mesto omogoča pregled ponudbe podjetja, nudi možnost varnega spletnega nakupa in informacije o podjetju.

Funkcionalnost in delovanje

Spletna trgovina je enostavna za uporabo. Razdeljena je na tri korake in sicer:

  • Korak 1 – iskanje artiklov (iskanje želenega artikla z možnostjo dodajanja v košarico)
  • Korak 2 – pregled naročila (izbira plačila in dostave)
  • Korak 3 – vnos podatkov (vnos podatkov o kupcu in zaključek naročila

Sklenjena pogodba (naročilo) se hrani v elektronski obliki na strežniku ponudnika in je dostopna kupcu preko e-pošte v (.pdf ali .html obliki) v kolikor poda zahtevo.

Plačilo, prevzem in način dostave

Naročene artikle lahko plačate po predračunu ali po povzetju.

Cene artiklov

Spletne cene so določene in izražene v evrih in ne vključujejo DDV. Podjetje si pridržuje pravico do spremembe cen, če se spremenijo količine, opisi, barve, mere, pozicije ali katerakoli druga dejstva, ki so osnova za izračun cene. V primeru popustov se le ti ne seštevajo. Akcije so izvzete iz popustov.

Vračilo blaga, pravica do odstopa kupca od nakupa - pogodbe

Kupec ima pravico, da nam zaradi kakršnega koli razloga vrne naročeno blago 14 dni od dneva prevzema. Zadošča tudi, da nas v roku 14 dni po prevzemu blaga obvesti po pošti na naslov Neu Zilli d.o.o., Savinjska cesta 130, Breg pri Polzeli, SI-3313 Polzela ali z obvestilom po e-pošti na elektronski naslov hoppygin@neuzilli.si. Rok za vračilo naročenih artiklov je 30 dni, od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe – nakupa. Kupec nosi stroške, ki nastanejo ob vrnitvi blaga. Če je potrošnik naročene artikle že začel uporabljati, odstop od pogodbe žal več ni možen.

Odstop ponudnika od naročila - pogodbe

Ponudnik uporablja tehnične in organizacijske varnostne ukrepe, ki vaše podatke varujejo pred manipulacijo, izgubo, uničenjem ali nepooblaščenim dostopom. Za zagotovitev varnosti in zaupnosti osebnih podatkov, ki jih zbiramo na spletu, uporabljamo tudi standardni požarni zid in zaščito gesla. Pri ravnanju z vašimi osebnimi podatki izvajamo ukrepe, ki so zasnovani tako, da te podatke zaščitijo pred izgubo, neustrezno uporabo, nepooblaščenim dostopom, razkritjem, spremembo ali uničenjem. Podatkov v vseh primerih sicer ne moremo zavarovati pred kakršnokoli izgubo, neustrezno uporabo, nepooblaščenim dostopom, razkritjem, spremembo ali uničenjem, prizadevamo pa si preprečiti take nesrečne dogodke.

Varstvo in zasebnost podatkov

Ponudnik  ne odgovarja za vnesene podatke uporabnikov, ki naročajo artikle.

Vsi pridobljeni podatki z naslova naročila artiklov, se bodo uporabljali izključno za medsebojno komunikacijo (ponudnik – uporabnik) in evidenco ponudnika in ne bodo posredovani tretjim osebam. Ponudnik si pridržuje pravico, do pošiljanja novosti na uporabnikov e-naslov hoppygin@neuzilli.si. Uporabnik se lahko odjavi od prejemanja novosti kadarkoli.

Zavezujemo se varovati vaše podatke v skladu z Zakonom o varstvo (ZVOP-1-UPB1).

Uveljavljanje stvarnih napak

  • Ob ugotovitvi morebitnih stvarnih napak (reklamacije) artiklov, mora kupec poslati zahtevek (opis reklamacije, problema…) pisno priporočeno preko navadne pošte na naslov ponudnika. To je dolžan storiti največ 3 dni po ugotovitvi (nastanku) stvarne napake. V tem času je dolžan sporočiti zahtevek za uveljavitev stvarne napake. Zahtevek mora vsebovati natančne podatke o kupcu, številki izdanega računa s strani ponudnika in vzrok poškodbe (v kolikor ga je moč ugotoviti).
  • V roku 8 dni po prejemu zahtevka ponudnik odgovori v pisni obliki nadaljnja navodila za uveljavitev stvarne napake.
  • V primeru odobrene zahteve za uveljavitev reklamacije vam lahko artikel zamenjamo ali vrnemo znesek kupnine na vaš TRR.

Omejitev odgovornosti

Čeprav ponudnik ureja spletno mesto s potrebno skrbnostjo, da bi zagotovila točne informacije in ažurne podatke, ne prevzema nikakršne odgovornosti za njihovo točnost in celovitost. Pridržuje si pravico, da kadarkoli in na kakršenkoli način spremeni vsebino teh spletni strani, ne glede na razlog in brez predhodnega obvestila.

Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost. Zato ponudnik niti katerakoli pravna ali fizična oseba, ki je sodelovala pri pripravi in izdelavi teh spletnih strani, v nobenem primeru ne odgovarja za kakršnokoli škodo, ki bi izhajala iz dostopa do informacij na teh spletnih straneh ter do uporabe in/ali nezmožnosti uporabe teh informacij, in/ali za kakršnekoli napake ali pomanjkljivosti v njihovi vsebini.

Opozorilo po ZIsRPS

Ponudnik obiskovalce spletne strani, potencialne in obstoječe stranke, ki imajo status potrošnika v smislu prvega odstavka 4. člena ZIsRPS, v skladu s tretjim odstavkom 32. člena ZIsRPS obvešča, da ne priznava nobenega izvajalca IRPS kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko začne v skladu s tem zakonom, kar pomeni, da se morebitni spori, v primeru, da jih stranki ne uspeta rešiti sporazumno, rešujejo pred pristojnim sodiščem.

Pogoji poslovanja veljajo od 01.06.2020 do preklica, oziroma morebitne dopolnitve.

Close search
Košarica
Back To Top